Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Reevolution és sens dubte una de les millors pel·lícules de baix pressupost, 6.000 euros, que s'han fet mai a Espanya
17 anys s’ha torbat David Sousa a fer realitat aquesta pel·lícula. Amb 6.000 euros i molta tenacitat i feina, el mallorquí resident a Madrid, David Sousa, ha aconseguit que actors com Fele Martínez, Gorka Otxoa o Leo Riverali li hagin donat suport per engegar aquest film.
David Sousa ha escrit, produït, dirigit i editat aquesta pel·lícula. Reevolution es va estrenar el passat mes de novembre a Madrid i, tot i que es va projectar fa 2 anys a l’Evolution Film Festival, avui s’estrena de manera oficial al CineCiutat, on romandrà almanco duran tota la setmana que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania