Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Villalonga és el segon menorquí que dirigirà la Diòcesi menorquina, l'anterior fou designat fa 226 anys
Dia històric a la Catedral de Menorca, a Ciutadella, amb l‘ordenació i presa de possessió del maonès Gerard Villalonga Hellín com a nou Bisbe de Menorca. És la segona vegada que el màxim responsable de la Diòcesi insular és menorquí. L’anterior (Antoni Vila Camps) fou nomenat el 1797.
La Catedral, amb 700 seients habilitats, ha quedat petita per seguir una cerimònia que ha acollit el primer acte públic amb l’entrada solemne de Gerard Villalonga al temple acompanyat pels principals celebrants de la seva ordenació episcopal i presa de possessió com a Bisbe. Un moment molt esperat pels fidels que hi han assistit.
La cerimònia d’ordenació, pròpiament dita, l’ha presidit el Nunci Apostòlic, representant de la Santa Seu a Espanya. S’hi ha llegit el mandat apostòlic de nomenament de Villalonga, qui s’ha prostrat en terra com a signe d’humilitat. Posteriorment, hi ha hagut la imposició de mans per part dels alts representants de l’església, la unció i l’atorgament de l’anell, la mitra i el bàcul. Avançada la cerimònia ha pres possessió de la Càtedra Episcopal, moment en què ha passat a presidir la missa. Una celebració a la qual el nou Bisbe de Menorca ha volgut donar un marcat caràcter evangelitzador.
A la cerimònia hi han participat 20 cardenals, arquebisbes i bisbes. També hi han assistit una quarantena d’autoritats civils i militars. Vilallonga és dinovè Bisbe de la Diòcesi menorquina des que se segregà de la de Mallorca el 1795
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya