El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La justícia marroquina ha obert una investigació per esclarir què va passar a aquest vol d'Air Arabia
El Govern del Marroc presidit per Aziz Akhannouch continua el silenci institucional. Aquest dijous, fins i tot, el portaveu de l’executiu marroquí ha deixat sense respondre a fins a tres preguntes sobre l’incident a l’Aeroport de Palma en què una vintena de marroquins van entrar il·legalment a Espanya simulant una emergència mèdica en un avió entre Casablanca i Istanbul. Ha estat a la roda de premsa posterior al Consell de Ministres.
Segons l’agència EFE, la justícia marroquina ha obert una investigació per esclarir què va passar a aquest vol d’Air Arabia, tot i que el portaveu de l’executiu no ha volgut respondre ni aportar més detalls.
A Rabat, tampoc ha transcendit la notícia dels dos ciutadans marroquins que van ser retornats a Casablanca després d’intentar escapar de l’avió a Palma. Es desconeix, a hores d’ara, quina és la seva situació ni si romanen encara detinguts gairebé una setmana després de l’incident.
El que va passar a l’Aeroport de Palma tampoc ha tengut molt de ressò als mitjans de comunicació del país. Ara bé, als carrers de Rabat pràcticament tothom, amb qui hem parlat, coneix la notícia, que aquests darrers dies ha rodat molt per xarxes socials.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle