El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Alliberats els 3 periodistes d'EFE detinguts a Caracas
Ha estat gràcies a l’aprovació d’una resolució, per 439 vots a favor, 104 en contra i 88 abstencions. No hi ha hagut unanimitat, però es converteix en la primera institució europea que es declara a favor de Juan Guaidó. Va en la línia marcada per Espanya, Alemanya, França i el Regne Unit. Han donat a Maduro fins diumenge per convocar eleccions o reconeixeran oficialment el nou president.
Unànimes sí que han estat les queixes per les detencions a Caracas d’aquests tres periodistes de l’agència EFE: l’espanyol Gonzalo Domínguez Loeda, i els colombians Mauren Barriga i Leonardo Muñoz.
A mitjan horabaixa, hora espanyola, eren alliberats després d’una intensa negociació diplomàtica. EFE desmunta els arguments governamentals de les detencions; que no estaven acreditats.
Però les accions de les forces especials de seguretat veneçolanes, han anat a més. Mentre Guaidó presentava el seu pla pel país, han anat a assetjar ca seva, on hi havia la seva filla de 20 mesos.
La pressió de veïnats i seguidors de Guaidó han fet partir les FAES.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals