A hores d'ara, són vuit les persones que romanen a la Unitat de Cures Intensives pel virus
L’augment del nombre d’ingressos per coronavirus ha obligat l’Hospital Mateu Orfila a obrir la segona de les UCIs previstes. A hores d’ara, hi ha 8 persones ingressades a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital, on hi romanen, en total, 15 persones ingressades pel virus, dues més que ahir.
A més a més, hi ha 25 positius, els quals romanen confinats a casa seva. En total, són 47 les persones afectades a Menorca, 12 més que ahir.
A banda, es fa el seguiment a 40 professionals sanitaris, 3 més que aquest dijous. La bona notícia és que hi ha 3 noves altes, que farien pujar la xifra fins a 9.
L’hospital va ser desinfectat aquesta nit passada pels Tèdax de la Guàrdia Civil, que també van desinfectar la residència geriàtrica des Mercadal.
Quatre morts a Son Espases, 26 defuncions en total a les Illes Balears
Eivissa té 57 casos de coronavirus actius
Espanya supera els 64.000 contagiats per Covid-19
Tota la informació sobre el coronavirus
Una part del complex està ocupat i l'altra es prepara per començar la temporada turística
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora