Amb l’entrada d’aire fred i la temperatura d’hivern de veres de la darrera setmana ara queda esvaït el record de la temperatura elevada de l’estiu de 2022. Precisament, el Servei d’Observació i Predicció Costanera de les Balears ha presentat el balanç de 2022 de la temperatura de la mar.
El Mediterrani occidental i el mar Balear varen patir la temperatura oceànica més càlida registrada des del 1982, a més d’onades de calor marines sense precedents en durada i en intensitat. Ens ho conta la investigadora en oceanografia del SOCIB, Mélanie Juza.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros