Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Forma part de la programació del festival, que s'allargarà fins al 17 de novembre amb un ampli ventall d'activitats
‘Arxipèlag (l’illa)’ és un projecte fotogràfic compost per instantànies en què es retraten persones que resideixen a una illa. Els protagonistes dialoguen amb el medi natural i amb objectes personals d’un entorn quotidià.
En una altra exposició, Juan Manuel Rosas, exposa uns arxius que ha conservat durant anys. Són fotos del 1906, per una investigació d’un antropòleg que estudiava els caràcters físics dels habitants dels pobles originaris del Chaco Occidental, a l’Amèrica del Sud.
A la darrera planta també es pot visitar una exposició col·lectiva de cinc joves estudiants. Tot forma part de la programació del Menorca Doc Fest, que s’allargarà fins al 17 de novembre amb un ampli ventall d’activitats.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc