Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Forma part de la programació del festival, que s'allargarà fins al 17 de novembre amb un ampli ventall d'activitats
‘Arxipèlag (l’illa)’ és un projecte fotogràfic compost per instantànies en què es retraten persones que resideixen a una illa. Els protagonistes dialoguen amb el medi natural i amb objectes personals d’un entorn quotidià.
En una altra exposició, Juan Manuel Rosas, exposa uns arxius que ha conservat durant anys. Són fotos del 1906, per una investigació d’un antropòleg que estudiava els caràcters físics dels habitants dels pobles originaris del Chaco Occidental, a l’Amèrica del Sud.
A la darrera planta també es pot visitar una exposició col·lectiva de cinc joves estudiants. Tot forma part de la programació del Menorca Doc Fest, que s’allargarà fins al 17 de novembre amb un ampli ventall d’activitats.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència