Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Ha oferit un espectacle de màgia i poders endevinatoris aquest diumenge al teatre Pereyra, i el pròxim dijous hi farà una demostració d'hipnosi col·lectiva
El reconegut mentalista argentí Aryel Altamar, que ha participat en diversos programes televisius de talent i ha actuat a desenes de ciutats de tot l’Estat, ha oferit avui al teatre Pereyra d’Eivissa un espectacle que combina màgia i humor i en el qual demostra les seves capacitats endevinatòries. Posa a prova el públic i diu que és capaç d’avançar el que passarà en el futur o endevinar el que pensa algun voluntari del públic. El pròxim número de la loteria o qui guanyarà la Champions League són les més habituals, però també respon altres preguntes més quotidianes i personals que li plantegen els assistents.
El pròxim dijous, també al teatre Pereyra, Altamar oferirà un espectacle una mica diferent. Llavors practicarà la hipnosi col·lectiva amb un grup de voluntaris del públic. El mateix mentalista assenyala que els seus espectacles són per passar-ho bé i que mai humilia les persones que hipnotitza, sinó que els fa fer coses divertides, però sense malícia.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat