Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'equip de Pere Vadell assoleix l'ascens guanyant tots els partits; Guillem Martí, amb 25 gols, pitxitxi dels blanc i vermells
Aquest dissabte s’han sentit i vist uns càntics ben especials. Fa dos anys que els volien escoltar a un municipi molt concret de Menorca. Són els jugadors del Mercadal que celebran el retorn a la Tercera Divisió amb la seva afició.
L’equip de Sant Martí ha fermat l’ascens abans d’acabar la lliga i havent guanyat tots els partits jugats fins ara, desset. I avui el conjunt de Pere Vadell ho ha celebrat amb una golejada a l’Atlètic Ciutadella (6-0). En un dia ben emotiu, Guillem Martí, el pitxitxi local, ha fet un ‘hat trick’ i ja du 25 gols.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys