Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
És l'únic representant menorquí a Tercera i lluita per salvar-se
El Mercadal acabarà la temporada amb una plantilla cent per cent menorquina. El club va apostar per aquesta política a principi de curs i l’ha mantingut una vegada que s’ha obert el mercat d’hivern.
Han intentat firmar, de manera infructuosa, jugadors de l’illa després de patir fins a 3 baixes. Però no ha estat possible.
El Mercadal és l’únic representant de Menorca enguany a Tercera. L’objectiu és salvar-se, però també protegir la seva economia i reivindicar el producte futbolístic de l’illa.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit