Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

"Si hi hem d'anar, hi anirem, encara que sigui amb els juvenils" destaca el club menorquí
La decisió de la Federació Balear de Futbol que es disputin els play-off d’ascens en categories regionals al mes de juliol “no ha caigut gairebé bé al Club Esportiu Mercadal”, segons ha reconegut Antoni Palliser, directiu de l’entitat. El seu conjunt liderava amb claredat la lliga Regional de Menorca, amb nou punts d’avantatge sobre el segon classificat, l’Alaior, quan restaven vuit partits per a acabar la temporada regular.
En opinió de Palliser, “no és el mateix jugar una lligueta d’ascens a Tercera a principis de maig que fer-ho al mes de juliol”, ha assegurat al programa “Esports 3”, d’IB3 Ràdio, on ha destacat que “l’equip estava fet per pujar, i ara les seves característiques no seran les mateixes, perquè molts de jugados no es podran desplaçar fins a Mallorca per jugar”. Palliser ha afegit que “alguns futbolistes hauran de donar prioritat a la feina i d’altres també tenen reticències per viatjar a causa del coronavirus, per la qual cosa no estarà l’equip al complet”. Tot i això, ha dit, “si hi hem d’anar, hi anirem, encara que sigui amb els juvenils”.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç