Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Associació Eivissa i Formentera Contra el Càncer hi ofereix diverses activitats per recaptar fons
Les activitats i propostes nadalenques arriben arreu de les illes. Justament aquest dissabte, al Recinte Firal d’Eivissa, ha començat la primera de les dues jornades del Mercat ‘Can Nadal’.
Els assistents han gaudit d’actuacions musicals i de dansa, ofertes d’artesania i comerç locals, i somriures als tallers infantils. L’Associació Eivissa i Formentera Contra el Càncer hi ofereix diverses activitats per recaptar fons.
Els que no l’han pogut visitar però, encara tenen una oportunitat aquest diumenge, de les 11 del matí a les 9 de la nit.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes