Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es mantenen el 25 per cent de les paradetes habituals
El mercat de Binissalem s’ha tornat a celebrar avui després de dos mesos. Entre les mesures de seguretat que ha establert l’Ajuntament, hi ha un recorregut marcat amb línies a la plaça de l’Església, on es localitzen el 25 per cent de les paradetes habituals. De moment, els residents i visitants només podran trobar-hi productes d’alimentació i plantes.
A la plaça s’ha d’entrar per un únic accés, on es facilita gel hidroalcohòlic i mascareta per a aquells que no en duguin, ja que és obligatòria. També està controlat l’aforament, però els binissalemers estan contents de poder tornar a partir d’ara al mercat cada divendres.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui