Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els expositors estan satisfets amb el nou emplaçament
Ciutadella celebra una nova edició de la Fira de Nadal, amb 20 expositors i una àmplia varietat de productes. La principal novetat és que la cita arriba per primera vegada fins a la plaça des Born, la seva nova ubicació.
En general, els expositors estan contents, tant amb el nou escenari, com amb l’afluència de gent. També ho estan amb la música i les bandes que amenitzen, cada vespre, la passejada dels curiosos i també les vendes.
El mercat ha estat obert de deu del matí a deu de la nit durant tot el cap de setmana. Aquest dilluns, també ho està de deu del matí a vuit del vespre.
La idea de l’Ajuntament de Ciutadella és dinamitzar el centre de la ciutat, oferir suport al teixit comercial local i oferir a residents i visitants un punt de trobada d’ambient de Nadal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles