El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Confederació de Mercats Tradicionals d'Espanya li atorga el guardó a la millor iniciativa comercial col·lectiva
El mercat de Pere Garau, a Palma, serà un dels guardonats, dilluns, en la primera gala de la Confederació de Mercats Tradicionals d’Espanya. Uns premis que neixen per posar en relleu la importància econòmica, però també social d’aquests espais. El mercat palmesà serà guardonat com la millor iniciativa comercial col·lectiva.
Només queda un local per llogar al mercat. Fa poc més d’un any, però, la situació era molt diferent. Una perfumeria a granel i una parada de xocolata, te i cafè són les darreres dues novetats. En ambdós casos, aporten productes que no s’oferien fins ara al mercat i són regentats per veïnats del barri.
La Confederació de Mercats Tradicionals d’Espanya destaca que el de Pere Garau és un cas d’èxit i que, com a tal, s’hauria de poder exportar a altres mercats amb dificultats.
Un exemple d’adaptació als nous temps el trobam en uns nous compartiments refrigerats. El client pot fer la comanda al dematí i venir a cercar-la en sortir de la feina. Així, s’acaben les excuses per no anar al mercat.
El següent repte, ara, és modernitzar les infraestructures d’un mercat que és el centre neuràlgic del barri més poblat de Palma, amb més de 30.000 veïnats.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran