Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Confederació de Mercats Tradicionals d'Espanya li atorga el guardó a la millor iniciativa comercial col·lectiva
El mercat de Pere Garau, a Palma, serà un dels guardonats, dilluns, en la primera gala de la Confederació de Mercats Tradicionals d’Espanya. Uns premis que neixen per posar en relleu la importància econòmica, però també social d’aquests espais. El mercat palmesà serà guardonat com la millor iniciativa comercial col·lectiva.
Només queda un local per llogar al mercat. Fa poc més d’un any, però, la situació era molt diferent. Una perfumeria a granel i una parada de xocolata, te i cafè són les darreres dues novetats. En ambdós casos, aporten productes que no s’oferien fins ara al mercat i són regentats per veïnats del barri.
La Confederació de Mercats Tradicionals d’Espanya destaca que el de Pere Garau és un cas d’èxit i que, com a tal, s’hauria de poder exportar a altres mercats amb dificultats.
Un exemple d’adaptació als nous temps el trobam en uns nous compartiments refrigerats. El client pot fer la comanda al dematí i venir a cercar-la en sortir de la feina. Així, s’acaben les excuses per no anar al mercat.
El següent repte, ara, és modernitzar les infraestructures d’un mercat que és el centre neuràlgic del barri més poblat de Palma, amb més de 30.000 veïnats.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"