Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Es veu mínimament afectat per la pujada dels interessos bancaris, ja que un 85% de les transaccions es fan al comptat
El mercat d’habitatges de luxe a les Illes continua imparable. A Menorca s’ha duplicat els darrers anys i les previsions apunten a mantenir el ritme. La immobiliària Engel and Völkers, especialitzada en aquests tipus de propietats va tancar l’any passat més de 40 compravendes de luxe a l’illa.
Dintre d’aquesta tipologia, la immobiliària Bonnín Sansó també afirma que ha estat un dels seus millors anys. Pel que fa a mètodes de pagament és habitual que es paguin al comptat, és així en un 85% de les operacions.
Contràriament al que es pensa, el principal comprador a Menorca d’habitatge de luxe prové de mercat nacional. En especial de Madrid, des d’on també compren molts llatinoamericans. Pel que fa al mercat internacional, el francès continua sent el més majoritari seguit del britànic.
Segons els agents de la propietat immobiliària, la possible entrada en vigor de la mesura de restringir la compra d’habitatge a no residents afectaria especialment aquest nínxol de luxe del mercat immobiliari.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya