Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els venedors entenen les restriccions, però es queixen que l'ajuntament els ha cobrat el mateix lloguer que l'any passat, per ocupar l'espai a la plaça
El que si ja està operatiu és el Mercat Nadalenc de la plaça Major de Palma. Obre un any més però extremant-ne la seguretat i limitant la seva capacitat. Els venedors ho entenen, volen evitar contagis per Coronavirus, però lamenten que l’ajuntament els cobra el mateix lloguer que l’any passat.
Primer cap de setmana obert, encara hi ha poca afluència de gent i 20 casetes menys que fa un any. Un mercadet un poc apagat, però on predomina la seguretat: gel hidroalcohòlic a l’entrada, capacitat màxima de 30 o 15 persones segons el cantó de la plaça…. I primordial extremar-hi mesures contra la Covid-19.
Els venedors, si bé entenen les restriccions, es queixen que l’ajuntament els ha cobrat el mateix lloguer que l’any passat, per ocupar l’espai a la plaça. De les més 50 casetes, ara n’hi ha 36. I també han d’encarregar-se de contractar qualcú que en vigili l’accés per no sobrepassar la cabuda.
En aquesta primer diumenge de mercadet els qui s’han aturat ho han fet amb ganes de Nadal, de seguir amb les tradicions i decorar les llars… encara falten figuretes del pessebre per comprar.
Dijous obren els mercats de la plaça d’Espanya, la Porta Pintada i la Rambla, però també amb 98 casetes manco. En total seran 137, per garantir-hi la distància social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen