Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
L'empresa Agromartí s'encarrega de gestionar aquest mercat des dels darrers vuit anys
Fa una dècada que Martí Juan va decidir dedicar-se de manera exclusiva a treballar el camp. Va començar amb els productes més típics, com és la patata i les tomàtigues, i a poc a poc ha anat ampliant i variant la producció. Una producció que va directe del camp al mercat pagès de Sant Francesc.
Fa vuit anys que en Martí gestiona el mercat pagès, i, tot i que la majoria de les fruites i les verdures venen directes del seu hort, s’hi poden trobar, a més, productes com la mel i l’oli, també fets a Formentera.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals