Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els ciutadans han donat suport a l'aposta d'IB3 com a servei públic de qualitat i proximitat amb la millor audiència mensual des de l'any 2015
El confinament actual de milions d’espanyols també està canviant la manera en què es consumeix la informació. El mes de març les audiències de televisió han arribat al seu màxim històric d’ençà de 1992, quan es varen començar a mesurar, i han arribat als 282 minuts de consum mitjà per persona.
Tancats dins les cases, els espanyols hem vist de mitjana un 40% més de televisió durant les primeres dues setmanes de confinament. Això suposa cada dia consumir una hora i mitja més de televisió de l’habitual. Balears ha estat la tercera autonomia amb un major increment.
Diumenge dia 15, quan va entrar en vigor l’estat d’alarma, es va registrar el rècord absolut en un sol dia. Una mitjana de 344 minuts per persona, és a dir, gairebé 6 hores de televisió. I aquests increments, evidentment, han estat sobretot per als informatius i magazins d’actualitat.
Davant aquesta necessitat d’informació, IB3 ha multiplicat els esforços i ha obtingut la complicitat social. La necessitat de saber el que passa al nostre entorn ha fet que els informatius d’IB3 siguin els segons que més han crescut a tot l’Estat durant el març, i el Notícies Migdia ha estat líder a Balears de dilluns a diumenge.
Els ciutadans han donat suport a l’aposta d’IB3 com a servei públic de qualitat i proximitat amb la millor audiència mensual des de l’any 2015 i el creixement més gran d’una televisió autonòmica a Espanya. Això, gràcies a les 700.000 persones que han mirat en qualque moment IB3 Televisió aquest darrer mes.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat