Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El "workshop" ha tingut lloc a l'Escola d'Art i Superior de Disseny de les Illes Balears
El millor patronista del món, Shingo Sato, ha aterrat a Mallorca per impartir un taller als estudiants de l‘Escola d’Art i Superior de Disseny de les Balears. Una oportunitat per aprofundir en les tècniques de patronatge de la mà del mestre japonès. Vint-i-un alumnes han assistit al “workshop” del modista aquest dilluns.
Shingo Sato viatja per les escoles de disseny més prestigioses del món fent classes on ensenya als alumnes l’art de l’experimentació. L’objectiu és que aprenguin a transgredir les normes i a qüestionar els mètodes universals. És la màxima de la seva “Reconstrucció transformacional”, que canvia les pinces i les línies de costura pels talls assimètrics i geomètrics en tres dimensions. Una clara inspiració de l’origami, tècnica que ja es treballa a l’escola.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost