Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
150 infants amb discapacitats visuals estan escolaritzats a centres educatius ordinaris
Fiorella té una discapacitat visual total. Com ella, 150 infants estan escolaritzats a centres educatius ordinaris de les Balears i necessiten noves eines inclusives que facilitin el seu aprenentatge, com són els mestres de l’ONCE.
Aquest any s’ha implantat el mètode Braitico per aprendre braille. Es comença amb activitats sensorials quan són infants i continua durant l’escolarització per augmentar el coneixement del llenguatge no visual.
Fiorella ha tardat dos anys per adaptar-se a l’ordinador portàtil utilitzant com a teclat la línia braille. Una fita que ha aconseguit gràcies al suport dels mestres i els companys de classe.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació