Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Enguany la missa de matines s'ha celebrat amb horari modificat i amb la cabuda reduïda
Un any més, el Cant de la Sibil·la s’ha pogut sentir arreu de les Illes. Enguany la missa de matines s’ha hagut de celebrar amb horari modificat a Mallorca per mor del toc de queda, i també amb la cabuda reduïda.
Raquel Ribas ha estat l’encarregada de posar la veu al tradicional cant a la Catedral de Mallorca. Unes 400 persones han gaudit de les Matines a la Seu, una cerimònia presidida pel bisbe Sebastià Taltavull.
Les restriccions de la cabuda s’han aplicat a tot Mallorca, però les tecnologies digitals han acostat aquest esdeveniment als feligresos. Ha estat el cas del Santuari de Lluc, que ha emès en directe per streaming les seves matines.
Recordau que a partir de les 22.40 minuts, IB3 televisió emet en diferit les matines des de la Catedral de Mallorca.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres