Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Timur Gareyév, el Rècord Guinness en partides a cegues d'escacs, ha estat amb els aficionats eivissencs, que reclamen unes instal·lacions pròpies
Imaginen jugar als escacs amb els ulls tapats? I no fer-ho contra un sol jugador, si no en tres partides simultànies? Una gesta que el gran mestre Timur Gareyév va dur a terme aquest dimarts al solpost a Sant Antoni de Portmany, durant la inauguració de l’Escola Municipal d’Escacs.
L’exhibició d’anit, però, no té comparació amb la fita que va assolir el 2016 a Las Vegas i que el va portar a ostentar el rècord de major nombre de partides simultànies d’escacs a cegues. Ni més ni menys que 48 partides simultànies. Gereyev va néixer a Uzbekistan fa 29 anys i va començar a jugar a escacs als 6 anys.
A Eivissa hi ha uns 2.000 aficionats als escacs. Les diferents associacions i clubs fa anys demanen un espai específic a l’illa per poder jugar-hi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania