És el del bar Casa Miss, el millor del món segons el jurat dels 'World Vermouth Awards', celebrats a Londres
Miss Vermut, el vermut “guapo”, com el coneixen a sa Pobla, és el millor del món en la categoria de semidolç. Així ho ha decidit el jurat dels World Vermouth Awards, celebrats a Londres.
L’alquímia d’aquest vermut campió podríem dir que és culpa de la participació ciutadana aplicada a un bar: “el varen triar els clients”, conta el gerent del bar, Jaume Mir.
El segon de més consens va ser el que va quedar en la votació proposada pel bar. El bruixot va ser en Pep Natta, tècnic a Destil·leries Antonio Nadal, a Marratxxí: havia d’aconseguir un vermut mediterrani i amb un toc pobler: “vàrem triar hermes com l’herballuïsa, espècies de l’arròs pobler, un poc de coent…”, conta.
El 90 per cent dels vermuts que despatxa Casa Miss són de la seva marca.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració