Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Tenen dret a vot més de 35 milions de persones, i hi ha habilitades 60.500 meses electorals, i 215.000 urnes
El Ministeri de l’Interior ja ho té tot a punt per a les eleccions d’aquest diumenge: en joc hi ha la presidència de 12 comunitats autònomes, els consells insulars a les Balears, els cabildos canaris, els representants de Ceuta i Mellilla, i gairebé 67.000 regidors a més de 8.000 municipis de tot l’Estat.
Hi haurà 60.500 meses electorals, i 215.000 urnes. La dada curiosa, hi ha 44 municipis on no s’hi ha presentat ningú, i es convocaran eleccions per d’aquí a 6 mesos.
La resta, vota aquest diumenge: més de 35 milions de persones estàn cridades a les urnes. D’elles, 414.000 son estrangers residents a Espanya que estan habilitats per exercir el seu dret a vot. Les forces de seguretat de l’Estat, amb més de 99.000 persones desplegades, vigilaran que no hi hagi cap incident.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre