Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'ha de valorar l'interès que poden aportar i confirmen que logísticament són complicades de dur-se a terme
Continua la tendència descendent de la pandèmia a Espanya, tal com ha informat aquest dimecres el director del Centre d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón. Tot i això ha destacat que el repunt produït a Pequín durant els darrers dies, ha de servir per no abaixar la guàrdia davant el virus, i més ara que estam a punt d’entrar dins la nova normalitat i s’obriran de manera més àmplia les fronteres internacionals. Respecte de la petició de les Canàries, de fer proves PCR massives a tots els turistes que arriben a les illes, Sanitat continua pensant que no són necessàries.
Durant la compareixença, Simón ha informat que avui dimecres, s’han notificat 141 casos nous de COVID 19, i que s’han contabilitzat 30 defuncions durant els darrers 7 dies. Ha afegit, a més, que encara continuen sense actualitzar-se les dades de defuncions totals, i esperen que abans que acabi la setmana s’haguin pogut recopilar totes les dades.
Un altre tema que s’ha tractat durant la roda de premsa són els rebrots que s’han produït a Pequín i Alemanya. Una situació que preocupa i de la qual s’ha d’estar molt pendent, a més d’assegurar que Espanya, en aquets moments, estaria preparada per fer front a un rebrot inesperat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat