Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Aragó i el País Basc encapçalen l'augment de contagis, mentre que Catalunya comença una tendència a la baixa
Espanya ha registrat gairebé 323 mil contagis des que va començar la pandèmia, 1.486 en les darreres 24 hores. Aragó i el País Basc són les comunitats autònomes on les xifres d’infectats no deixen d’augmentar. Totes dues superen els 340 nous casos en el darrer dia. Tot i això, Fernando Simón assegura que encara no hi ha una saturació als hospitals aragonesos.
Catalunya, en canvi, comença una tendència a la baixa. En les darreres 24 hores han registrat només 76 nous casos. Aquesta comunitat autònoma va iniciar la setmana passada una nova estratègia: la realització de tests massius en zones d’alta incidència de la covid-19. Primer van ser el Ripollet, Sabadell i Terrassa. Avui s’ha començat el cribratge massiu a Vilafranca del Penedès.
Aquesta setmana s’han realitzat arreu del territori espanyol un 7% més de PCR respecte de la setmana anterior. Una mitjana que s’apropa a les 50 mil diàries. Tot i la detecció precoç dels contagis, 65 persones han perdut la vida en la darrera setmana, 38 d’elles a Aragó.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre