Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Una mesura que s'imposarà mentre duri el pic epidèmic de grip i malalties respiratòries
136
Sanitat proposarà aquest dilluns a les comunitats autònomes l’ús obligatori de les mascaretes dins els centres sanitaris i sociosanitaris de manera transitòria i mentre duri el pic epidèmic de la grip i altres virus respiratoris, si bé tres comunitats (Comunitat Valenciana, Catalunya i Múrcia) ja han anunciat la seva implantació.
La ministra de Sanitat, Mónica García, ha avançat que el seu departament sol·licitarà a les comunitats l’obligatorietat de l’ús de mascaretes de “manera transitòria” a centres sanitaris i sociosanitaris “mentre duri el pic epidèmic de la grip A i altres virus respiratoris”, que es preveu que arribarà al seu màxim en la tercera setmana de gener.
García traslladarà aquesta petició a les comunitats dilluns que ve en un ple extraordinari del Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut (SNS) en el qual se cercarà “unificar criteris” i avaluar mesures davant l’augment dels virus respiratoris, que les comunitats haurien d’adoptar de manera conjunta.
La ministra ha insistit que, en aquestes dates, és “crucial” dur una mascareta a mà, i aquesta recomanació és especialment rellevant a hospitals, centres de salut i residències de gent gran, però també a situacions d’aglomeracions interiors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades