Logo IB3N
X

El Ministeri de Transició Ecològica premia al GOB de Menorca per la seva contribució a la Reserva de la Biosfera

A Menorca també han resultat premiats l'Institut Menorquí d'Estudis i el projecte Plàstic Zero

05/01/2022

El Ministeri de Transició Ecològica premia al GOB de Menorca per la seva contribució a la Reserva de la Biosfera

218

El GOB Menorca ha rebut un reconeixement per part del Ministeri de Transició Ecològica per la seva implicació en projectes de conservació i d’orientació de l’economia cap a la sostenibilitat. D’entre ells, destaca el programa de Custòdia Agrària que compta amb 34 finques afiliades. En aquesta convocatòria s’han analitzat 112 candidatures i s’han atorgat 17 distincions. Entre els premiats, també hi ha dos projectes vinculats a Menorca, el de l’Institut Menorquí d’Estudis com impulsor de la Reserva i el projecte Plàstic Zero, conjunt entre Menorca i Lanzarote.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella