Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El seu objectiu seria garantir el desenvolupament econòmic sostenible
La ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, al II Congrés Mundial de Destinacions Turístiques Intel·ligents. /EUROPA PRESS
104La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat aquest dimarts la propera creació d’una Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents d’Espanya que, mitjançant una “infraestructura tecnològica d’avantguarda”, garanteixi el desenvolupament sostenible dels territoris turístics.
La ministra, que ha inaugurat el II Congrés Mundial de Destinacions Turístiques Intel·ligents, ha assenyalat que aquesta xarxa, a més, ha de ser “accessible per a tots, facilitar la interacció i la integració del visitant amb l’entorn, millorar la seva experiència en la destinació i incrementar la qualitat de vida dels residents”.
Durant la seva intervenció, Maroto ha destacat que el sector s’enfronta a nous reptes com el procés de transformació que porten amb si les noves tecnologies, la estacionalitat, el medi ambient, la saturació, la mobilitat i l’eficiència energètica, entre molts altres.
“Per fer-los front, el Govern d’Espanya aposta per una transformació del model turístic espanyol basada en la innovació, tecnologia, sostenibilitat, accessibilitat i governança”, ha sostingut la ministra.
Aquestes declaracions de Maroto han estat recollides durant el II Congrés Mundial de Destinacions Turístiques Intel·ligents, organitzat per l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el Govern d’Espanya i el Govern del Principat d’Astúries.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases