Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El seu objectiu seria garantir el desenvolupament econòmic sostenible
La ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, al II Congrés Mundial de Destinacions Turístiques Intel·ligents. /EUROPA PRESS
28La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat aquest dimarts la propera creació d’una Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents d’Espanya que, mitjançant una “infraestructura tecnològica d’avantguarda”, garanteixi el desenvolupament sostenible dels territoris turístics.
La ministra, que ha inaugurat el II Congrés Mundial de Destinacions Turístiques Intel·ligents, ha assenyalat que aquesta xarxa, a més, ha de ser “accessible per a tots, facilitar la interacció i la integració del visitant amb l’entorn, millorar la seva experiència en la destinació i incrementar la qualitat de vida dels residents”.
Durant la seva intervenció, Maroto ha destacat que el sector s’enfronta a nous reptes com el procés de transformació que porten amb si les noves tecnologies, la estacionalitat, el medi ambient, la saturació, la mobilitat i l’eficiència energètica, entre molts altres.
“Per fer-los front, el Govern d’Espanya aposta per una transformació del model turístic espanyol basada en la innovació, tecnologia, sostenibilitat, accessibilitat i governança”, ha sostingut la ministra.
Aquestes declaracions de Maroto han estat recollides durant el II Congrés Mundial de Destinacions Turístiques Intel·ligents, organitzat per l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el Govern d’Espanya i el Govern del Principat d’Astúries.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits