L’escola té 406 alumnes de 27 nacionalitats diferents, però, a més, compta amb la matrícula viva, això és, que es poden continuar incorporant infants amb el curs ja iniciat. Això suposa tot un repte per l’equip directiu, el claustre i la resta de personal del centre. El repte principal és la inclusió de tot aquest alumnat i les seves famílies
A l’aula de quart B de Primària, els 17 alumnes fan classe de castellà amb els Chromebooks. Alguns el tenen en propietat. A d’altres se’ls ha cedit, però aquesta eina és ja un instrument més per una educació inclusiva i per la innovació educativa.
El Ministeri d’Educació ha seleccionat quatre centres de Canàries, Múrcia, Màlaga i aquest d’Es Tamarells per, mitjançant la inclusió, millorar els resultats acadèmics dels alumnes gràcies a les metodologies DUA, Disseny Universal d’Aprenentatge.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos