Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La cartera de Transició Ecològica i Repte Demogràfic ha declarat l'emergència de les obres
Imatge de la visita del president Pedro Sánchez a la zona més afectada de la costa de Mallorca pel temporal. /EFE
56El Ministeri de Transició Ecològica i Repte Demogràfic ha acordat aquest dilluns declarar d’emergència les obres per reparar els danys causats per la borrasca Gloria del passat gener. La reparació d’aquests danys ha estat valorada en 19,5 milions d’euros, dels quals 4,4 milions es destinaran a les Illes Balears.
A l’arxipèlag s’arreglaran passarel·les trencades, cartelleria, captadors, i es demoliran i netejaran nombroses estructures trencades pel temporal que suposen un greu perill a diversos municipis de Mallorca: Campos, ses Salines, Satanyí, Felanitx, Manacor, Sant Llorenç des Cardassar, Son Servera, Capdepera, Artà, Santa Margalida, Muro, Alcudia, Pollença, Escorca, Sóller, Deià, Valdemossa, Banyalbufar i Estellencs.
A Menorca s’intervindrà a Maó, Es Mercadal, Ferreries, Ciutadella, Es Migjorn Gran, Alaior, Sant Lluís i Es Castell. A Eivissa, a Santa Eulalia del Riu, Sant Joan de Labritja, Sant Antoni de Portmany i Sant Josep de Sa Talaia, informa el Ministeri en un comunicat.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"