Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

La Federació de Municipis i Províncies demana "urgentment" que s'aprovi un decret llei perquè els ajuntaments puguin gastar el superàvit de l'any passat
El Ministeri d’Hisenda compensarà als ajuntaments l’IVA de l’any 2017 a través d’una fórmula semblant a la de les comunitats autònomes. Després de celebrar-se avui dilluns la Comissió Nacional de l’Administració Local, la ministra, Maria Jesús Montero, ha dit que el Govern ha elevat en una dècima, fins al 2,9%, la regla de despesa d’enguany per als ajuntaments i posarà en marxa un extra del Fons de Liquiditat Autonòmic.
Les mesures han estat aplaudides pel president de la Federació de Municipis i Províncies, Abel Caballero, que ha demanat a la ministra que l’executiu espanyol aprovi un decret llei “urgent” perquè els ajuntaments puguin gastar el superàvit de l’any passat.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament