L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Si es confirmen les morts de dues dones, s'elevarien a 42 el nombre de casos enguany
El Ministeri d’Igualtat ha convocat per a aquest dilluns el comitè de crisi per a l’avaluació dels darrers assassinats confirmats per violència de gènere. Si es confirmen les morts de dues dones, s’elevarien a 42 el nombre de casos enguany.
A Sevilla un home ha estat detingut com a presumpte autor de la mort de la seva exparella. Els agents han localitzat el cos de la dona de 46 anys a un domicili després de rebre una telefonada en què s’alertava d’un possible cas de violència de gènere.
D’altra banda, a Villanueva del Arzobispo, a Jaén, la policia ha trobat els cossos morts d’una parella amb ferides per arma de foc. Segons els investigadors, la dona no estava al sistema de protecció VioGen, però els primers indicis apunten a un possible cas de violència masclista.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues