L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els funcionaris de la clínica forense hauran d'esperar a la segona fase d'execució de l'edifici, encara sense data
A Eivissa el Ministeri de Justícia es compromet a reubicar l’Institut de Medicina Legal i Forense al nou edifici judicial de la plaça de sa Graduada. No obstant això, caldrà esperar a la segona fase d’execució de l’edifici, que encara no té data.
Els funcionaris han tornat a protestar aquest dilluns perquè no estan d’acord a fer feina al soterrani dels nous jutjats. Ara asseguren, a més, que l’espai no està condicionat tampoc per treballar-hi amb mostres biològiques cosa que podria invalidar investigacions i proves judicials.
Demanen al jutge degà, Juan Carlos Torres, que deixi de fer propostes que no posen fi al problema a llarg termini i que poden obstaculitzar les solucions que puguin venir del Ministeri de Justícia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues