Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La conselleria de Salut considera que la situació actual a les Illes no fa necessari que s'hagi de recórrer als mitjans privats
El Ministeri de Salut ha ordenat que els centres privats posin a disposició de les comunitats autònomes els tests de detecció de coronavirus. L’ordre, publicada al Butlletí Oficial de l’Estat d’aquest dimarts, obre la possibilitat que es reguli el preu d’aquestes proves per evitar preus abusius.
Així mateix, tots els centres, tant públics com privats, hauran de comunicar a la Conselleria de quins mitjans disposen, inclosos -per exemple- els reactius per a les proves. La conselleria de Salut ha dit que la situació actual a les Illes no fa necessari que s’hagi de recórrer als mitjans privats.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits