El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El misser Bernardo Feliu considera que s'haurien d'augmentar les penalitzacions
Al Terreno existeix un edifici on viuen okupes. L’immoble està okupat des de fa més d’un any i els veïnats del barri ho han denunciat repetidament sense èxit. Alguns juristes diuen que els propietaris que es troben amb okupes als seus immobles ho tenen difícil per fer-los fora. Entre altres coses, perquè les denúncies per via penal no prosperen.
El misser Bernardo Feliu considera que ocupar una casa està poc penalitzat. D’això mateix es queixa Toni Campomar, el propietari d’aquesta d’una casa de Palma. Les denúncies que fins ara ha presentat a la policia no li han servit de res.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran