Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Plaça de la Constitució de Maó, plena a vessar durant el pregó
Aquest divendres al vespre, el primer toc de flabiol ha marcat l’inici de les festes de Gràcia de Maó.
Un moment de gran simbologia que ha precedit el pregó d’enguany, que ha pronunciat Manolo Bonet, missioner menorquí dedicat a tasques humanitàries durant 42 anys a Ghana per millorar la vida de molts habitants d’aquest país africà. Des del balcó de l’Ajuntament, el pregoner ha agraït el suport dels menorquins voluntaris que li han fet costat i ha defensat la importància d’actuar en països que es troben tan enfora.
Milers de persones han presenciat el pregó d’enguany des de la plaça de la Constitució. El pare Bonet ha fet un discurs emotiu, en què ha repassat tota la seva trajectòria, però també reivindicatiu. El pregoner ha volgut recordar que la solidaritat entre pobles és més necessària que mai en el context d’un fenomen migratori sense aturador, mentre les condicions de vida als països més desfavorits no milloren.
Durant el pregó, el pare Bonet s’ha volgut acompanyar d’alumnes de segon d’ESO de l’Institut Joan Ramis i Ramis, amb qui ha compartit aula. Els joves li han fet preguntes i han cantat junts una cançó tradicional de Ghana.
Aquests primers actes del cap de setmana de festes han conclòs amb el cant popular de l’Es Mahón.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre