Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'ha convidat Mans Unides per explicar els projectes que ha fet al Camerun gràcies a ells
El missioner i sacerdot Serge Ndayisaba tanca una setmana de visites escolars per Palma, explicant els projectes que ha fet per Àfrica gràcies al finançament de Mans Unides.
Nascut a Burundi, ha estat durant anys ajudant al Camerun amb projectes relacionats amb l’accés a l’aigua potable, la salut, l’educació i les millores en la vida de les dones, “pedra angular de la societat” d’aquell país.
En la visita al col·legi Corpus Christi ha demostrat ser tot un home-espectacle, ficant-se els alumnes a la butxaca des del primer minut amb un discurs divertit, entretingut i ple d’aplaudiments.
Per acabar la xerrada, els ha demanat què volen ser de grans. Li han respost que veterinaris, cambrers, policies… Els ha encoratjat a aprofitar el temps i estudiar i fer-los conscients de la sort que tenen de poder pensar en un futur digne.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €