A Palma és el segon any que la misa de Sant Pere se celebra al moll del pescadors i la primera que ha estat oficiada pel bisbe Sebastià Taltavull.
Després de la processó terrestre des de l’Esglesia de la Santa Creu, va tenir lloc la ceremònia, la qual va ser amenitzada amb diferents composicions per l’Orfeó Balear, que està integrat per més de 100 persones.
En acabar, les barques de pesca, ben engalanades, varen iniciar la processó marinera acompanyant al Sant pescador per tota la badia de Palma.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa