300 persones van pujar al Santuari per presènciar un fenòmen astronòmic que no es va produir el dissabte a la nit.
El Monestir de Cura aquest matí
51El Santuari de Cura va quedar desbordat pels curiosos que volien veure les Aurores Boreals. L’aparcament va quedar complet i les persones que s’acostaven al monestir van ocupar un quilòmetre de carretera per aparcar els seus vehicles. Mai havia viscut una situació similar.
L’afluència de curiosos va multiplicar per 100 les persones que normalment visiten el cim o s’hi allotgen. “Si normalment hi ha 5 o 10 cotxes n’hi havia 150 i un total de 300 persones. La gent va començar a arribar després de la posta de sol i van quedar fins ben entrada la matinada” són paraules de Miquel Sureda, Director de l’Hostatgeria Monestir de Cura
Els monjos franciscans i la regència de l’hostatgeria tenien por de sofrir desperfectes davant aquesta situació, però el comportament dels presents va ser molt cívic. Tot i l’aglomeració de gent, els tres centenars de persones que van assistir a aquesta trobada improvoitzada no van tenir sort i no van poder veure les aurores boreals.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses