Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

L'home diu que una de les usuàries estava "obsessionada" amb ell per justificar la tinença de fotos i vídeos de caràcter sexual en els quals apareix la dona
Un monitor d’una residència d’Inca nega haver abusat de dues usuàries amb discapacitat mental. Al judici contra ell, que ha començat aquest dilluns a l’Audiència de Palma, ha reconegut que al 2018 va rebre imatges i vídeos de caràcter sexual d’una d’elles. Però s’ha defensat dient que la iniciativa va ser de la dona perquè estava “obsessionada” amb ell. L’home no ha volgut contestar les preguntes de la fiscal, que demana per a ell 20 anys de presó i que indemnitzi les víctimes amb 22.000 €.
La directora del centre va denunciar els fets a finals de 2018
La directora del centre, que ha declarat com a testimoni, ha dit que va decidir denunciar els fets, a finals de l’any 2018, quan dues treballadores li varen dir que una de les usuàries estava sempre pendent del mòbil. Varen descobrir que aquesta dona s’enviava fotos amb l’acusat i que la relació que mantenien no era l’habitual entre un cuidador i una usuària, ha comentat. També ha dit que ella “pensava que ell era la seva parella. Fins i tot va dir que haurien de cercar pis per independitzar-se”.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta