Més de 800 persones, segons la Policia Nacional, s'han fet sentir en contra del racisme
Concentració en memòria de George Floyd a Palma. Més de 800 persones, segons la Policia Nacional, s’han fet sentir en contra del racisme. Els manifestants asseguren que, avui dia, encara s’ha de lluitar contra els perjudicis pel color de la pell.
Kine Diagne ha volgut defensar públicament els valors de la vida. Forma part de la recentment creada plataforma de la Comunitat Negra Africana i Afrodescendent a Mallorca. Són els organitzadors d’aquesta concentració a plaça del Mercat de l’Olivar.
Poc més de 800 persones, segons la Policia Nacional, han mostrat el seu suport a la comunitat negra i han recordat George Floyd.
Una exclusió social que encara senten dia a dia en la nostra societat.
Un acte en què diverses associacions de Mallorca han volgut participar. Els organitzadors havien fet una crida a acudir amb mascareta i guants, i mantenint la distància mínima de dos metres amb la resta de participants. Aquest darrer ha estat un fet difícil de controlar. El moment més emotiu ha estat el minut de silenci en record de George Floyd.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici