Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Els d'Óscar Troya cercaran els seus primers punts a la categoria de bronze contra el San Sebastián de los Reyes
El Municipal de sa Pobla tornarà a viure un partit de Segona B tres dècades després i les càmeres d’IB3 hi seran en directe. Els d’Óscar Troya cercaran els seus primers punts a la categoria de bronze contra el San Sebastián de los Reyes.
També a les 12 i en directe pel web d’ib3, la Unió Esportiva Eivissa torna a jugar a Can Misses set mesos després. Rep la visita de La Nucia, amb l’absència de Rodado per sanció, però amb optimisme i il·lusió per seguir colíder del seu grup. L’acompanya al capdavant de la taula la Penya Esportiva, que vol seguir al núvol amb un triomf al camp del València Mestalla.
I l’Atlètic Balears afrontarà el compromís a priori més complicat per als equips illencs. Els de Jordi Roger, líders després de golejar l’Inter, visiten el camp d’un rival directe, el Rayo Majadahona
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament