Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

També s'adeqüen les 35 hectàrees i els 6 jaciments del parc i es dissenyen nous itineraris
El Museu Arqueològic Puig de sa Morisca de Calvià obrirà les portes l’any que ve.
L’obra està gairebé enllestida i costa 1.765.000 euros de doblers de l’Impost de Turisme Sostenible.
L’espai tendrà una exposició permanent anomenada ‘Humans in Contact’, magatzem de peces, taller de conservació i àrea educativa. Està situada en el Parc Arqueològic Puig de sa Morisca, de 45 hectàrees, a Santa Ponça, on s’han trobat jaciments amb restes de cultures antigues diverses.
Ara, l’Ajuntament, el Govern, el Consell de Mallorca i la UIB fan feina en els estatuts de la Fundació que gestionarà el Museu i durant l’any es definiran les col·leccions, que provenen tant de jaciments del Parc Arqueològic i de la resta del terme.
L’Ajuntament de Calvià destaca que aquest museu és un projecte fonamental per a tot el municipi.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys