Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Es fa feina en el projecte museològic de vint espais nous dedicats a l'arqueologia
El Museu de Mallorca afronta l’estiu amb un gran repte: seguir amb les tasques de restauració de les més 6.000 peces datades entre el tercer mileni abans de Crist fins a l’any 1.229. Aquestes peces s’han d’integrar a la vintena de sales pendents d’adequació que el Museu disposa després de la seva restauració integral. La ceràmica islàmica n’ocupa un lloc molt destacat. Les conservadores restauradores de bens culturals Silvia Jovani i Magdalena Escales treballen intensament per anar restaurant les peces.
També ja està llesta la planta soterrani amb excavacions de l’època islàmica. Queda adequar l’espai, posar panells i material audiovisual. Les peces tenen una procedència arqueològica diversa, una gran part fruit d’excavacions. Recentement, el Museu també ha incorporat noves obres pictòriques en dipòsit de Bernareggi, Cerdà o Anckerman i ha rebut donacions, com “El projecte de l’art de la Pau” de Joan Junyer o unes cadires d’estil modernista. El Museu de Mallorca segueix fent feina per assolir 1500 metres quadrats nous d’exposició, amb un termini de dos o tres anys vista. Durant els mesos d’estiu l’activitat segueix sense aturall.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys