Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ja es pot visitar les instal·lacions del museu amb les mesures de seguretat pertinents
En Pablo, veí de Palma, ha estat el primer visitant del Museu de Mallorca que avui dimarts reobre al públic després d’estar dos mesos tancat pel confinament. De fet, és dels pocs museus a tot l’Estat que en la fase 1 han decidit obrir-los.
Entre sala i sala, descobrim la història de les nostres Illes des del segle XIII fins a la primera meitat del s.XX. Però el Museu encara treballa per recuperar un dels seus atractius principals: les sales arqueològiques. La seva directora, Maria Gràcia Salvà, reconeix que estan a l’espera que el Ministeri aprovi el darrer museogràfic que va presentar.
De moment, les activitats culturals que hi estaven programades, es recuperaran a partir del setembre. I serà per a l’any que ve, quan el Museu preveu realitzar exposicions temporals.
Per incentivar la reobertura, l’entrada serà gratuïta fins arribar a la fase 3, segons ha previst la directora del Museu. I l’horari serà de dimarts a diumenge, de 09.00 hores fins a les 14.00 hores.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat