Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Són un dinar d'or i un dírham de plata, els únics encunyats a Mallorca que es conserven
208
3,3 grams d’or i 3,6 grams de plata. És el pes i el material, de les dues monedes almoràvits que s’han incorporat avui al fons del Museu de Mallorca. Són un dinar d’or i un dírham de plata. Només se’n coneixen dos exemplars més al món, un és al Museu Arqueològic Nacional de Madrid i l’altre, en parador desconegut.
Aquestes incorporacions enriqueixen el fons del museu, que inclou una important col·lecció de l’època, sobretot de ceràmica. El 13 de setembre, el museu recuperarà el tresor almohade cedit temporalment al Museu Arqueològic Nacional. Esperen, a finals de l’any que ve, poder fer una exposició temporal amb tot el material sobre l’època taifa.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc