Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Són un dinar d'or i un dírham de plata, els únics encunyats a Mallorca que es conserven
398
3,3 grams d’or i 3,6 grams de plata. És el pes i el material, de les dues monedes almoràvits que s’han incorporat avui al fons del Museu de Mallorca. Són un dinar d’or i un dírham de plata. Només se’n coneixen dos exemplars més al món, un és al Museu Arqueològic Nacional de Madrid i l’altre, en parador desconegut.
Aquestes incorporacions enriqueixen el fons del museu, que inclou una important col·lecció de l’època, sobretot de ceràmica. El 13 de setembre, el museu recuperarà el tresor almohade cedit temporalment al Museu Arqueològic Nacional. Esperen, a finals de l’any que ve, poder fer una exposició temporal amb tot el material sobre l’època taifa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106