Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
A partir d'avui tanca per executar la reforma museística, i tornarà a obrir el juliol
El Museu de Menorca obrirà el juliol amb un itinerari nou, cronològic, i les diferents plantes d’aquest edifici, un antic convent franciscà, serviran de separador de les tres grans etapes històriques de l’illa: la prehistòria, la conquesta aragonesa, i la dominació britànica.
La visita començarà amb una síntesi audiovisual de l’acumulació de cultures que han format l’illa dels nostres dies, amb un predomini de l’etapa prehistòrica. També hi haurà sales temàtiques dedicades al paisatge, a la divulgació i al mateix museu. Però l’objectiu és obrir-lo a tota l’illa amb una senyalització unificada i, en un futur, una aplicació mòbil.
El fons museístic també es renova. De fet, la meitat de les peces seran noves, procedents de donacions, de les darreres excavacions i també de confiscacions del Seprona.
El Consell de Menorca, en tant que gestor del recinte, ha estat qui s’ha encarregat de cercar el finançament necessari per tal de fer possible la reforma.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants