Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ha guanyat el premi Silletto per la implicació i la participació de la comunitat en el funcionament de la instal·lació
El Museu del Calçat i de la Indústria d’Inca ha guanyat el premi Silletto en la gala a millor museu europeu de l’any, atorgat pel Fòrum Europeu dels Museus sota l’auspici del Consell d’Europa. L’esdeveniment s’ha celebrat aquest dissabte nit a Estònia. El premi Silletto s’ha atorgat per la implicació i la participació de la comunitat en el funcionament de la instal·lació.
Des de la reinauguració del Museu del Calçat i de la Indústria d’Inca a finals de 2018, s’ha fet un gran esforç i molta feina per consolidar-lo com un dels museus de referència a Mallorca, aconseguint multiplicar progressivament el nombre de visitants.
El premis es concedeixen segons les recomanacions del jurat EMYA, del Comitè de Cultura, Ciència i Educació del Consell d’Europa, a un museu que posi un èmfasi especial en una presentació clarament entenedora d’una perspectiva europea i de la interacció entre els locals i les altres identitats europees. A més, es valora també el treball realitzat en temes de rellevància europea i adherint-se a valors i prioritats clau de democràcia, drets humans, tolerància i diàleg intercultural, establint ponts entre cultures i fomentant la superació de fronteres socials i polítiques. Així, el jurat ha considerat que el Museu del Calçat d’Inca ho recull especialment.
El guardó principal se’l va endur el Museu de la Ment, dels Països Baixos, ja que va ser reconegut com a museu europeu de l’any.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella